Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.04.2010 06:38 - СРЕЩА С БУДА
Автор: natali60 Категория: Изкуство   
Прочетен: 2185 Коментари: 4 Гласове:
11

Последна промяна: 17.04.2010 06:43


 
                Китайците не обичат да планират ежедневието си. Защото, даже и да си обещаят някакво събитие, все нещо им се случва и очакваното се разминава. Те обаче приемат това философски, не се разочароват, даже не го обсъждат. Затова  не се учудихме, когато наш познат китаец, туроператор, ни покани на екскурзия до Наншан от предния ден.
              Тръгнахме на седми март рано сутринта с автобус, времето - ясно и мразовито... Съпругът ми и тримата му колеги българи се оказват  единствените мъже в автобуса. Развлечението било осмомартенски подарък за тридесетина китайки от техните половинки. Впрочем, местните дами са убедени, че осми март е ден на китайската жена и разпалено обясняват, че си го празнуват вече сто години. Е, нали знаехме, че Китай на техния език означава "страна в центъра на света" - не спорихме дълго...
             "Ох, то тук само жени, къде съм тръгнал" - изпъшка глухо спътникът ми, но скоро гледката на Великата китайска равнина го погълна и той притихна примирено.

                          image

                   Наншанският бронзов Буда отблизо

            Продължението заедно с много снимки е в  poblizo.com  и участва в конкурс за пътеписи. Заглавието е същото.


Тагове:   Китай,   Буда,   наншан,


Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. veninski - Първи ще бъде!!! Поздрави от ...
17.04.2010 19:47
Първи ще бъде!!!

Поздрави от Родопите, Натали!
цитирай
2. natali60 - Ей, благодаря ти, Васко!
18.04.2010 03:20
За приятелството и оптимизма!

Чакам облакът да се разнесе, че да мога да полетя... Досега трябваше да съм си у дома, много дълго пътуване стана. Но и най-дългото пътуване накрая свършва :)
Поздрави от Пънлай! :)
цитирай
3. anastasiia - Как преживя разтърсването там?...
19.04.2010 16:27
Първо земетресение..., сега и облак...
Не знаех, че ще си идваш вече... Но това е повече от чудесна новина!:)
Мнооооого целувки от мен!:)))
Сигурно гледката на Великата китайска стена спира дъха...
цитирай
4. natali60 - Здравей, Аси, мила!
19.04.2010 18:10
Земетресението не го усетихме, ние сме в крайния североизток на Китай. Горките хора...
И аз попаднах в клопката на вулкана и сега съм в очакване да възстановят полетите, че да мога да се прибера. Вече нямам търпение!
А за Китайската стена - да, голямо преживяване е, заслужава отделен постинг :)
Целувки и прегръдки и от мен и успешна седмица! :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: natali60
Категория: Изкуство
Прочетен: 1027212
Постинги: 159
Коментари: 1222
Гласове: 18622
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930