Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.07.2018 10:14 - Като не ти е ден
Автор: hristam Категория: Изкуство   
Прочетен: 1516 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Мисля да предупредя - сериозно и с усмивка - какво може да се случи

Като не ти е ден

Всеки има дни, в които не му върви.
Например да вземем колегата ми – в един ден му умря кучето, любимият му отбор падна с позорна загуба и жена му удари колата. Беше в пред инфарктно състояние, след време дори сподели, че му минало през ума да се нагълта с приспивателните на жена си и да се махне от този живот веднъж за винаги.
За късмет обаче тъща му заминала за месец на санаториум, та малко му просветнало.
Аз не му се вързах в началото – чак пък да посегнеш на себе си! Че аз това не съм го мислил даже когато жена ми беше изтеглила последните пари от сметката ни, за да си купи онова рунтаво палто от н’ам си к’ва кожа, макар да се почувствах така, сякаш беше одрала моята. Даже и когато щерката се оказа бременна от онзи тъмнокож неин колега. Ама тъмнокож да видиш – черен, та чак син, като патладжан.
И нали една беля никога не идва сама, по това време ни обраха апартамента – до шушка. Жената получи нервна криза и доста време лежа по болници, аз обаче устоях. Само за компютъра ме беше яд, защото точно бях заформил една много вълнуваща скайп връзка, ама да не се отклонявам сега от темата.
Мисълта ми е, че в крайна сметка закърпихме нещата, оправихме положението някак си, ама що нерви похабих...А нервните клетки никога не се възстановявали, казват докторите. И са прави – аз като гледам, съвсем без нерви съм останал, та си мислех, че съм имунизиран срещу всякакви депресии и психически разстройства. До този петък бях убеден, че нищо не може да ме изкара извън релси.

https://www.facebook.com/sekundasled12/posts/279996549225618




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: hristam
Категория: Изкуство
Прочетен: 4899125
Постинги: 1291
Коментари: 16864
Гласове: 59426
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031